Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

tirsdag den 4. december 2012

Uge 47

Status på ugen:
110,7 km. i 3.49 (12 ture)
herunder:
- 8 min i 3.23 tempo
- 9 min i 3.24 tempo
2 x 30 min stabilitet
50 min pilates

En rigtig god træningsuge! Træningen er stadig meget let at overskue fordi der ikke er så mange km, og fordi intensiteten stadig er relativt lav.
Jeg er begyndt at dyrke pilates en gang om ugen i AP Sundhedscenter i Charlottenlund, hvor jeg får ene-timer. Det er en helt vild fed måde at træne på, og meget af træningen foregår i de såkaldte reformer maskiner, som virkelig udfordrer kroppen maksimalt.
Pilates træningen er med til at styrke den core muskulatur, som jeg bruger når jeg løber, og træner samtidig en masse balance og kropsbevidsthed.
Planen er at lave pilates en gang om ugen (og så kører jeg selv 2 x 30 min stabilitet ved siden af), for at se hvad det kan gøre ved mit løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar