Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 10. juni 2012

Uge 23

Status på ugen:
108,4 km. i 3.50 (13 ture).
- herunder:
- 2 x 2 km (3.27 snit) + 1 x 1 km (3.19 fart) p.3 min, Utterslev Mose
- 5 x 1 km (3.23 snit) p. 3, Fælledparken
3 timer og 10 min crosstrainer
2 x 30 min stabilitet

Tilbage på sporet igen efter den forfærdelige uge med kramper. Jeg har stadigvæk en lille smule crosstrainer i min træning, hvor jeg kombinerer mine løbeture med supplerende 40-45 min på crosstraineren efter min aftenløbetur.
Kroppen har det godt igen efter en god gang behandling hos min uundværlige behandler (oesteopat) Gorm Alex Petersen i fredags. Jeg er hos Gorm ca. hver anden uge, og det har jeg faktisk været rimelig fast igennem de sidste 2 år. Gorm kender efterhånden mig og min krop rigtig godt, og det er altså alfa omega for, at man hver gang får den helt optimale behandling!
Den næste uge byder på årets første DM for mig, da jeg som led i min "genoptræning" har valgt at stille til start på DM 10.000 meter i Randers. Det skal nok blive rigtig hårdt for mig, da der stadig mangler en del før kroppen er hvor den var på samme tidspunkt sidste år....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar