Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 10. juni 2012

Uge 22

Status på ugen:
69,3 km. i 3.55 (9 ture).
- herunder:
5 x 1 km. (ca. 3.25 i snit) p. 3 min. Bagsværd og Lyngby Sø
3 timer crosstrainer
1 x 30 min stabilitet

En rigtig øv uge der var præget af mine mærkelige kramper en stor del af ugen. Jeg kunne slet ikke løbe tirsdag, onsdag og torsdag, og prøvede desperat med en masse behandling for at få benene okay igen. Fredag morgen var benene pludselig bedre igen, og jeg kunne genoptage træningen. Slet ikke at kunne løbe i tre dage plus en lang rejsedag mandag, gør at det er svært at nå det man havde håbet på.....
Jeg er efterhånden kommet frem til, at det er en kombination af stress kombineret med ubalance i elektrolytter, der skaber de vanvittige kramper, som jeg får.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar