Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 11. november 2012

Uge 41 + 42 + 43

Tre ugers dejlig pause :-)

Jeg har virkelig nydt at få træning en lille smule på afstand, og have både tid og overskud til at lave andre ting end bare at træne..... Jeg har ca. løbet 60-80 km. om ugen fordelt på ca. 6-7 ture. Tempoet har været som det plejer ca. 3.50-3.55, da det nu engang er det tempo jeg føler mig mest tilpas i.....

Jeg har fordybet mig endnu mere i mit speciale, og det har været dejligt ikke at skulle føle dårlig samvittighed ved at man ikke altid er 100 % tilstede i træningen. Arbejdet går også rigtig godt, og jeg holder mange foredrag og laver derudover mange personlige kostvejledninger.

Jakob er som bekendt stoppet sin karriere som eliteløber, og det er nu en lidt anden hverdag vi har herhjemme.... Det tager nok lige noget tid inden det føles helt naturligt for os begge at Jakob ikke træner på samme niveau mere.....

Jeg starter nu mine forberedelser op mod næste sæson, og jeg glæder mig virkelig! Ikke mindst fordi jeg føler mig så priviligeret over at være kommet igennem en rigtig hård sæson helt uden skader! Det er nu lidt unikt for mig ikke at have haft problemer i 10 måneder nu! :-)
Derfor er jeg fuld af overbevisning om at næste sæson nok skal byde på noget rigtig stort :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar