Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 11. november 2012

Uge 44

Status på ugen:
95,6 km. i 3.53 (11 ture)
4 x 30 min stabilitet

Det er nu let at starte op på træning igen, når mængden ikke er over 100 km..... Timemæssigt tager det ikke andet end 6 timer og 10 min at løbe denne mængde, og kombineret med en lille smule stabilitet ligger træningsmængden ikke på mere end 8½ time effektiv træning.....
Føler jeg mig lidt ekstra frisk nogle dage skruer jeg lidt på intensiteten og har i løbet af ugen haft et par ture i 3.45 tempo.

Jakob er heldigvis efterhånden kommet i så dårlig løbeform at vi nu sagtens kan tage nogle ture sammen :-)

Det kommer ikke til at være så spændende at berette om min træning det næste stykke tid, da der ikke kommer til at foregå så meget andet end en masse ture i 3.50-3.55 tempo. Progressionen kommer til at foregå med ca. 5 km. mere om ugen, det første stykke tid, og efterhånden som mængden kommer over de 120 km, og der kommer nogle enkelte intensive km. på, bliver progressionen i km. lidt langsommere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar