Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 8. april 2012

Uge 14

Status på ugen:
56,5 km i 3.55 (7 ture)
6 x 55 min spinning
5 timer og 45 min crosstrainer (heraf 3 gange intervaller, eks. 10 x 3 min, 5-5-4-4-3-3-2-2-1-1 min)
3 x 30 min stabilitet

Hvad kan jeg sige ud over at det går rigtig godt! Min krop trives virkelig godt med træningen, og formen er ved at være der. Jeg løber uden problemer 3.55 på mine ture, og skal virkelig passe på med ikke at løbe for hurtigt!
Jeg fortsætter udviklingen de næste uger, og begynder så småt at arbejde lidt tempo km. ind i træningen.
Jeg tror virkelig på at jeg er på rette vej, og det skal nok blive en god sommer (når vi kommer dertil:-))
Jeg har nydt et par rolige dage hen over påsken hos min familie i Århus, og er nu klar til at vende tilbage til specialet igen. Og så glæder jeg mig til at få Jakob hjem fra træningslejr igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar