Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

onsdag den 25. april 2012

Uge 16

Status på ugen:
70,1 km. i 3.53 (10 ture). Heraf 4,3 km. i 3.29 tempo
5 x 55 min spinning
5 timer crosstrainer (heraf 2 gange intervaller)
3 x 30 min stabilitet

Jamen det kører jo bare for tiden! Har endnu engang haft en rigtig god træningsuge, hvor jeg er begyndt at dele mine kilometer ud på lidt flere ture, for at sprede min belastning så meget som muligt.
Jeg har haft et enkelt fart pas som bestod af 2 x 7½ min, p. 3 i Fælledparken, og hvor er det fedt at løbe hårdt igen!! Et rigtig fint fartpas, og formen er ikke så langt væk!

Jeg træner stadig relativt meget, og ved godt jeg snart må skære lidt mere af, men det er nu egentlig meget fedt at give den gas i spinning lokalet ind imellem :-) nu når jeg ikke kan løbe så meget fart endnu....

I den kommende uge står den i foredragets tegn, hvor jeg holder foredrag i Sparta samt i Århus på mandag. Derudover bliver det næste fartpas "I Forms" kvindeløb, som jeg ligeså godt kan løbe, nu jeg alligevel er i Århus hen over weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar