Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 29. april 2012

Uge 17

Status på ugen:
77,3 km. i 3.53 (10 ture). Heraf 5 km. i 3.32 tempo til I Forms Kvindeløb i Århus
3 x 55 min spinning
5 timer og 25 min crosstrainer (heraf 2 gange intervaller)
3 x 30 min stabilitet

Der er egentlig ikke så meget spændende at fortælle om min træning for tiden, men sådan skal det vist også være når man befinder sig midt i en genoptræningsperiode. Jeg har nu været i gang med løbet i 10 uger, og sørger stadig for at passe meget på mig selv!

Endnu en rigtig god uge er overstået, og jeg synes at det går over alt forventning med genoptræningen. Jeg nyder alle mine løbeture fuldt ud, og det er dejligt at føle sig lidt som en løber igen! Sluttede ugen af med en 8 km. tur i Århus, hvor jeg var så heldig at støde ind i Johan Damkjær, og fik dermed følgeskab på en løbetur. Meget uvant, men rigtig hyggeligt!
Lørdag stod den på I Forms Kvindeløb i Århus, som jeg havde besluttet mig for at løbe i stedet for at løbe mine 5 km. tempo alene. Nogen gange er det bare rart at have lidt selskab når man skal løbe tempo. I den kommende uge bliver min tempotur højst sandsynligt i form af City løbet i København på onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar