Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

mandag den 14. maj 2012

Uge 19

Status på ugen:
91,1 km. i 3.53 (11 ture).
- herunder:
- 2 x 3½ min, p.1 min
- 5000 meter DT 1. runde
4 x 55 min spinning
2 timer og 45 min crosstrainer
2 x 30 min stabilitet

Opsummeringen taler næsten for sig selv.... Træningen skrider stadig planmæssigt fremad, og jeg nyder virkelig at den alternative træning begynder at fylde mindre og mindre!
Jeg er nu begyndt at løbe intensivt 2 gange om ugen, og det er nu fedt at mærke hjertet arbejde lidt hårdere! Dog blev DT 1. runde en noget kedelig affære med massere af vind og intet selskab..... Jeg løb sammen med de andre i 1 km. men farten føltes unaturligt langsomt, og jeg valgte derfor at gå frem og trække, hvilket resulterede i at de andre faldt af.... Det blev en meget langsom tid, og der var derfor massere energi til at slutte søndagen af med den traditionelle omgang 2 timers spinning om søndagen.

De næste par uger bliver brugt på at forberede mig på den næste konkurrence som bliver Europa Cup for klubhold i Dubnica, Slovakiet. Dvs. ingen motionsløb eller andet diller daller, men specifikke intervaller! Det bliver godt :-)

Derudover kan jeg sige at det går godt i det lille hjem på Nørrebro, og glæder mig til at Jakob forhåbentlig løber på den gode side af 14 min i Manchester på lørdag! Han træner virkelig godt, og fortjener at høste frugterne af en perfekt omgang vintertræning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar