Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

tirsdag den 22. maj 2012

Uge 20

Status på ugen:
98,1 km. i 3.50 (12 ture).
- herunder:
- 4 x 1000 m (3.22 snit), p.3 min, Fælledparken
- 2 x 2 km (3.24 snit), p. 3, Utterslev Mose
3 x 55 min spinning
3 timer og 15 min crosstrainer
3 x 30 min stabilitet

Har måttet holde lidt igen på mine ture om søndagen, da mit snit lige pludselig så ud til at komme under 3.50, og det er ikke meningen. Min progression skulle gerne være glidende, og ikke pludselig gå så meget ned fra uge til uge.
Der er egentlig ikke så meget at sige til min træning, den kører problemfrit, og jeg nyder det!! Jeg er også ved at vænne mig til at løbe fart igen, og det føles ikke længere helt så unaturligt at ramme de hastigheder jeg er vant til på intervallene.
Glæder mig til lørdag, hvor jeg rejser til Slovenien for at løbe E-cup for Sparta om søndagen (5.000 meter). Det bliver fedt at komme på banen i pigsko!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar