Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

mandag den 10. september 2012

Uge 36

Status på ugen:
124,9 km. i 3.48 (13 ture)
- herunder:
- 7 x 825 m, p. 2½ min (3.09 tempo), Fælledparken
- 5 x 1000 m, p. 1½ min (3.14 tempo), Østerbro Stadion
- 5000 meter (DT Finale i tiden 17.09), Østerbro Stadion
2 x 30 min stabilitet

Årets sidste baneløb er overstået, og jeg kan nu langt om længe se frem til fire uger uden konkurrencer! Banesæsonen sluttede med en god fest, massere af shots og godt humør :-) 

Her efter tømmermændene har lagt sig, glæder jeg mig nu til at få en stabil træningsrytme igen, med god fart på intervallerne, og god fart på turene.

Jeg synes jeg kan se tilbage på en rigtig tilfredsstillende banesæson, som omend startede noget sent, da jeg først begyndte at løbe i marts måned pga. træthedsbruddet i januar måned.....
Jeg er blevet Dansk Mester på 5000 og 10.000 meter samt løbet en rigtig god tid på 5000 meter på 16.20.88. Jeg har nu været fuldstændig skadesfri siden januar måned, og håber på at jeg denne vinter kan få en god basetræning, og byge stille og roligt op mod næste år! Hvem hvad hvad der skal ske.... Det kunne være, at det kunne være sjovt at gå efter EM inde kravet på 3.000 (9.15 min) :-)

Jeg er allerede så småt begyndt at tænke på næste års målsætninger! Vil da allerede nu godt sige, at det bliver en sæson som forhåbentlig byder på en 5000 meter tid under 16 min, samt en debut på halvmarathon distancen.

Der er nu fire uger til sæsonens sidste mål, Eremitagen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar