Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

lørdag den 29. september 2012

Uge 38

Status på ugen:
118,1 km. i 3.50 (11 ture)
- herunder:
- 5 x 1 km, p. 2 min (3.19 tempo), Kildevældsparken
- 2 x 2 km, p. 3 min (3.23 tempo), Utterslev Mose
- 10 km SMUK Kvindeløb (36.18), Århus
1 x 30 min stabilitet

Meget rodet uge, som kom til at byde på både en tur på sygehuset samt en smuttur til Århus.....
Jeg havde gennem hele ugen haft meget ondt i underlivet, og måtte efter torsdagens intervaller sande at det ikke gik så godt som det skulle.... Jeg havde virkelig ondt hele torsdag aften, og da jeg vågnede fredag morgen, var det stadig meget skidt. Jeg turde ikke andet end tage en tur til lægen, som sendte mig til yderligere undersøgelser på Rigshospitalet.... Jeg skal spare jer for detaljer, men efter en rolig fredag uden løb havde jeg det meget bedre lørdag morgen.
Lørdagen formiddag blev så udnyttet til en god hård tur på Eremitageruten sammen med en stor gruppe KIF løbere og Nick Jensen og Jakob. Det var en rigtig fed tur, og jeg kæmpede en brav kamp for at hænge på! Det var fint lige at se ruten, da jeg aldrig har løbet hele ruten igennem....

Lørdag eftermiddag tog jeg til Århus, da jeg mandag skulle holde foredrag på Århus Akademi samt mødes med min nye sponsor af energiprodukter (mere herom i næste uge). Den tur lagde jeg sammen med at løbe en lang tempotur søndag formiddag til SMUK Kvindeløb i Århus. Så på trods af en noget turbulent weekend, og en uge præget af smerter i underlivet, blev det egentlig en godkendt uge!

Der er nu ikke mange træningspas tilbage i denne sæson, og jeg glæder mig virkelig meget til at skulle løbe Eremitageløbet! (og holde fri bagefter :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar