Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 15. juli 2012

Uge 26

Status på ugen:
86,3 km. i 3.52 (9 ture)
- herunder:
- 5 x 1000 m (3.20 tempo) p.3 min, Corsika
1 x 30 min stabilitet


En uge hvor alt ikke gik helt som planlagt, men fik dog alligevel løbet nogle ture. Jeg havde en uge hvor jeg i forbindelse med mit speciale skulle være 3 hele dage på Lund Universitet i Sverige, og teste forsøgspersoner. Jeg skulle derfor op kl. 5 tre dage i løbet af ugen kombineret med en rejsedag til Corsika om lørdagen med afrejse kl. 7. Alt sammen noget der virkelig kan ødelægge træningsrytmen. Når man er væk hjemmefra fra kl. 5-18, kan det være svært at have energi, såvel som tid til at træne….. Derudover fik jeg i løbet at uge 25 ondt i mit højre lår, som også var med til at ligge en begrænsning på antallet af km. Det blev kun til et enkelt intervalpas, som blev udført på Corsika i ca. 30 graders varme. Jeg skal gennem de næste tre uger være på Corsika, og fungere som rejseleder på en campingplads. Der bliver tre uger med temperaturer noget over hvad man er vant til fra Danmark, og derfor er jeg også indstillet på at det nok kommer til at tage en uges tid inden kroppen vænner sig til de nye forhold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar