Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

tirsdag den 24. juli 2012

Uge 29

Status på ugen:
130,5 km. i 3.48 (13 ture)
- herunder:
- 2 x (1250 m + 1250 m) p.30 sek/3 min (3.20 tempo), Corsika
- 3 x 1000 m + 4 x 600 m. p. 3/2 min (3.16 tempo), Corsika
- 5 x 1000 m, p. 3 min (3.17 tempo), Fælledparken
2 x 30 min stabilitet
Så er jeg atter tilbage i Danmark, og der er ret behageligt, at der lige er blevet skruet en smule ned for varmen i forhold til Corsika! Jeg kan så også notere mig ny mængderekord i denne uge, i min tid under Henrik Larsen. Der er også god fart på turene, så den samlede intensitet er nu røget under 3.50 min/km i gennemsnit.
Det er efterhånden Jakob som står for min træning, da jeg trives rigtig godt med at have en træner, som ser mig ofte, og kan hjælpe mig med at trække i bremsen, hvis jeg bliver for ivrig :-)

Jeg har virkelig trænet godt på Corsika denne sommer, og kan med glæde notere mig, at jeg nu ikke har været skadet siden januar måned (stressfraktur). Det er virkelig stort for mig!!
Jeg håber at den kontinuitet og gode træning som jeg har lavet de seneste uger vil give mig nogle goder tider her i sensommer/efterår.
Lørdag d. 4. august tager jeg et smut til Sverige for at løbe 5000 m. til Folksam Challenge i Mölndal unden for Göteborg. Jeg håber virkelig at ramme dagen, og forhåbentlig en tid på ca. 16.25.....
Jeg har aldrig løbet bedre end jeg gør lige nu, så synes efterhånden af jeg fortjener at blive belønnet med nogle gode tider :-)

Jeg glæder mig til denne næste periode! Nu skal jeg høste frugterne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar