Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 15. juli 2012

Uge 28

Status på ugen:
126,5 km. i 3.48 (13 ture)
- herunder:
- 5 x 1100 m (3.17 tempo) p.3 min, Corsika
- 2,5 km. (3.30 tempo), Corsika
- 2 x 1200 m, 2 x 1000 m, 2 x 800 m (3.16 tempo) p. 3 min, Corsika
2 x 30 min stabilitet


Jeg begynder efterhånden at udføre træning som jeg endnu ikke har udført i min tid som løber. Intervallerne bliver så småt hurtigere og hurtigere, og samtidig føles 3.50 tempo lettere og lettere. Da jeg har flere intensive km end jeg har haft længe, er mit ugesnit nu også nede under 3.50. Jeg er meget opmærksom på at progressionen i min træning ikke bliver for hurtig, og vil nu prøve at stabilisere mit ugesnit på 3.48.

Dagene ligner meget hinanden med 8 km. morgenture og ca. 11 km. aftenture. Derudover sørger jeg for at have en halv fridag, som er noget jeg virkelig ser frem til i løbet af ugen!

Maria kom til Corsika lørdag i sidste uge, hvilket har gjort intervalpassene noget sjovere at komme igennem. Der er nu bare lidt lettere når der er en anden der lider sammen med en! Især også fordi livet på en feriecampingplads ikke ligefrem er med til at øge motivationen til at gå ud og tæske intervaller af….

Ingen kommentarer:

Send en kommentar