Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 15. juli 2012

Uge 27

Status på ugen:
122,4 km. i 3.50 (13 ture)
- herunder:
- 4 x 1300 m (3.24 tempo) p.3 min, Corsika
- 3 x (3 min + 3 min) p. 30 sek/3 min (3.20 tempo), Corsika
2 x 30 min stabilitet


Tilbage på sporet igen efter en uge med alt for mange forstyrrelser i træningen. Der er meget varmt på Corsika, og det gør at jeg bliver nødt til at ligge mine løbeture om morgenen kl. 7.30 inden det bliver alt for varmt, og omkring kl. 19 om aftenen.

Jeg skal bestemt ikke klage over vejret som byder på over 30 grader hver dag, fuld sol og perfekt vejr til afslapning ved swimmingpoolen, når jeg ikke skal passe mine rejseleder forpligtelser.

Det blev til tre gode intervalpas, som faktisk alle bliver løbet på den samme strækning, da det er det eneste sted hvor man kan få nogle hundrede meters skygge.

Mit højre lår er kommet sig rigtig fint efter sidste uges smerter, og generelt kan jeg mærke hvordan kroppen restituerer betydeligt hurtigere i varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar