Sara Sig Møller - Eliteløber

Sara Sig Møller - Eliteløber
EM cross Hyeres 2015. Foto: Kim Gudmand

søndag den 29. juli 2012

Uge 30

Status på ugen:
126,9 km. i 3.48 (13 ture)
- herunder:
- 5 x (600 m + 400 m) p.30 sek/3 min (3.11 tempo), Østerbro Stadion
- 5 km. tempotur (17.30 min = 3.30 tempo), Utterslev Mose
- 4 x 5 min, p. 3 min (3.23 tempo), Fælledparken
3 x 30 min stabilitet

Første uge hjemme i Danmark efter tre uger med ekstrem varme på Corsika. Det var nu ikke den store omvæltning at komme hjem, da det jo var dejlig varmt i Danmark også!
Jeg fortsætter stilen med den gode træning, dog lige taget et par kilometer af belastningen, da jeg skal til at blive en lille smule frisk til næste weekend, hvor jeg løber 5000 meter i Mölndal, Sverige.
I tirsdags var jeg på banen igen for første gang siden DM 10.000 meter. Solen skinnede fra en skyfri himmel, og det var så fedt at løbe nogle lidt kortere intervaller.
Torsdag blev det til tempotur i Utterslev Mose, hvor jeg uden det store bevsær kunne løbe 17.30 på 5 km....
Lørdag blev det til et pas der bare skulle overståes i en meget kraftig vind i Fælledparken, man kan bare ikke være lige motiveret for at løbe hurtigt, hver gang man løber intervaller......

Jeg løber lige nu ca. 16 intensive km om ugen, og den mængde bliver hvor den er. Selve gennemsnitsfarten bliver heller ikke hurtiger end 3.48 det næste lange stykke tid, da der nu efterhånden kommer flere og flere konkurrencer.

Næste uge skruer jeg noget ned for mængden, og håber på en god tid på lørdag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar